×
Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Cum procedez daca plata efectuata nu a ajuns in contul meu de facturi?

In functie de modalitatea de plata aleasa, alocarea banilor in contul tau Orange se face in termen de:

 

  • 3 -4 zile lucratoare, daca ai facut plata prin banca;
  • 6 zile lucratoare daca ai efectuat plata online prin aplicatia Contul meu;
  • 10 zile daca ai platit prin Posta sau Trezorerie.

 

Dupa efectuarea platii te rugam sa anunti prin apel gratuit la *131# - serviciul Self Care sau la Serviciul Clienti - 411 (daca esti abonat persoana fizica) sau 456 (daca esti abonat persoana juridica).

 

Daca banii nu au fost virati in contul tau Orange este necesar sa trimiti dovada de plata prin fax la numarul 021 203 38 38 sau prin e-mail la plati@orange.ro, ca atasament, pentru a putea identifica si inregistra corect plata. Chitanta pe care o  trimiti trebuie sa includa codul de abonat sau numarul de telefon pentru ca plata sa poata fi identificata corect.

Raspuns din: 02-07-2010
Voturi: