×

Politic-Social

BEACH, PLEASE! si MAI, prin Agentia Nationala Antidrog, lanseaza cea mai vizibila campanie antidrog

BEACH, PLEASE! si MAI, prin Agentia Nationala Antidrog, lanseaza cea mai vizibila campanie antidrog

02.07.2024, 18:11 Sursa: mediafax.ro

Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.

Aflat la cea de-a III-a editie, "BEACH, PLEASE!" se adreseaza in special Generatiei Z si este cel mai mare festival urban din Sud-Estul Europei, in acest an fiind asteptati peste 120.000 de oameni, in cele 5 zile de festival.

Organizatorii, impreuna cu partenerii lor, au gasit o metoda fresh si relevanta pentru a atrage atentia tinerilor asupra pericolelor consumului de stupefiante, printr-o campanie antidrog care se va desfasura in 2 faze de comunicare: inaintea si in timpul festivalul, printr-un mix de medii - digital, OOH, radio & festival.

"Am creat o campanie pe limba generatiei mele, dupa ce mult timp informarile s-au facut prin campanii impersonale, rigide, al caror mesaj era ridiculizat si ineficient. Avand in vedere ca 'BEACH, PLEASE!' este cel mai mare festival dedicat tinerilor, cu o platforma online de peste 1.5 milioane de urmaritori, majoritatea intre 15-30 ani, consideram ca este datoria noastra sa ne folosim resursele creative si reach-ul imens pentru a lansa prima campanie cool si eficienta antidrog din Romania. Le multumim partenerilor din MAI si Agentiei Nationale Antidrog pentru deschiderea si sprijinul lor in diseminarea acestei campanii atat online, cat si offline," declara Andrei Selaru (Selly), co-fondator al festivalului si initiator al campaniei.

Intr-un 2024 in care statisticile actuale sunt alarmante - cum ar fi ca 94% dintre drogurile de pe piata sunt alterate cu substante de origine necunoscuta - nevoia unei campanii cat mai ample este mai mare ca oricand.

"Drogurile sunt peste tot, atat in viata reala cat si in cea online, pot afecta pe oricine, indiferent de varsta, statut social si de cele mai multe ori, sunt substante sintetice, create in laborator, care pot da dependenta de la prima doza. Prin intermediul acestei campanii, ne dorim ca informatiile corecte sa ajunga la Generatia Z, astfel incat tinerii sa poata lua decizii sanatoase. Ne bucuram sa vedem ca organizatorii sunt preocupati de siguranta participantilor si reamintim tuturor ca cele mai frumoase amintiri sunt cele pe care ti le amintesti a doua zi si le poti impartasi cu cei dragi", declara comisar-sef de politie Ramona Dabija, directorul Agentie Nationale Antidrog.

Pentru a combate acest fenomen, investitiile in securitate pentru editia BEACH, PLEASE! din acest an au crescut semnificativ, ajungand la 500.000 de euro. Peste 500 de agenti vor asigura paza in festival, iar participantii vor fi supusi controalelor riguroase la intrare si, daca situatia o cere, pe parcursul festivalului.

,,Noi avem o vorba: IF YOU KNOW, YOU KNOW! Am vrut sa ii asiguram pe festivalieri ca si noi stim daca substantele interzise ajung in festival. Ca si in anii trecuti, investim masiv in siguranta celor prezenti si am sporit numarul de agenti de paza. Avem o colaborare complexa cu toate structurile din Ministerul Afacerilor Interne, carora le punem la dispozitie toate resursele de care dispunem pentru a isi putea face treaba cat mai bine si in interesul sigurantei festivalierilor, iar Agentia Nationala Antidrog isi va trimite reprezentantii dn festival. Cei care vor sa afle mai multe o vor putea face si la fata locului, la cortul partenerilor de la ANA, dar si in social media." adauga Andrei Selaru (Selly), co-fondator al festivalului si initiator al campaniei.

"De cand am vorbit prima oara despre brief ne-am dat seama ca ultimul lucru pe care vrem sa-l scoatem e inca o campanie de "SPUNE NU DROGURILOR". Suntem in 2024 - cu totii stim ca drogurile nu sunt bune si de ce. In loc de abordari si mesaje alarmante, am ales sa comunicam dintr-un unghi nou si curajos, unul care va starni reactii si care are cu adevarat potential de a schimba ceva. Iesind din zona de truisme, e una dintre cele mai importante conversatii pe care le-am putea avea in jurul celui mai mare festival din Romania, care se adreseaza Gen Z", au declarat reprezentantii THE DROP, Flavia Ionescu (Head of Business) si Mihai Titirig (Creative Director).

"BEACH, PLEASE!" se afla la cea de-a III-a editie. Peste 120.000 de oameni sunt asteptati in cele cinci zile de festival. Cu peste 200 de artisti, romani si internationali, pe scena de la Costinesti, festivalul promite sa fie un eveniment de neuitat, punand un accent deosebit pe siguranta si bunastarea participantilor. Pana acum, editiile trecute nu au inregistrat incidente, iar organizatorii sunt hotarati sa mentina acest standard ridicat si in acest an.

Legal disclaimer:

Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.


Articole asemanatoare