31.10.2024, 15:42 Sursa: zf.ro
Aplicatia Orange Sport este gratuita si poate fi descarcata din Google Play si App Store
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
Noul director executiv al Starbucks a prezentat miercuri un set de masuri, inclusiv revenirea la canile din ceramica, etichetarea manuala a paharelor si inghetarea preturilor meniurilor, pentru a combate scaderea recenta a traficului de clienti, raporteaza Financial Times.
Brian Niccol, numit luna trecuta la conducerea celui mai mare lant de cafenele din lume, a discutat despre aceste schimbari in prima sa intalnire oficiala cu analistii de pe Wall Street, intr-un context marcat de un an dificil pentru Starbucks, in care vanzarile au scazut semnificativ.
Niccol a subliniat ca Starbucks ar trebui sa revina la esenta sa de cafenea unde clientii petrec timp, regandind in acelasi timp structura preturilor si simplificand un meniu considerat prea complex, ce incetineste serviciul si pune presiune pe barista.
In cadrul intalnirii de miercuri, Niccol a detaliat pentru prima data masurile pe care le va lua pentru a aborda aceste provocari, punand accent in special pe imbunatatirea experientei din cafenelele din SUA.
Pentru clientii care doresc sa se bucure de timpul petrecut in cafenelele Starbucks, Niccol a declarat ca accentul va fi pus pe utilizarea canilor ceramice pentru servire. In plus, barista vor relua scrierea manuala a informatiilor despre comanda pe paharele de hartie, folosind stilouri Sharpie cu cerneala groasa.
"Am observat ca oamenii apreciaza interactiunea umana de calitatea, iar barista nostri se bucura de acest tip de interactiune cu clientii. Imi doresc sa le ofer posibilitatea de a aduce un plus de ospitalitate si o nota personala in experienta fiecarui client", a spus Niccol intr-un interviu pentru Financial Times.
Anuntul vine dupa ce Starbucks a raportat o scadere de 6% a vanzarilor in aceleasi cafenele din SUA in ultimele trei luni pana la finalul lunii septembrie, iar numarul de tranzactii a scazut cu 10%. Pe de alta parte, cheltuiala medie per client a crescut cu 4%. Morgan Stanley a descris acest trimestru drept "deosebit de slab, indiferent de modul de analiza".
Pentru a atrage clientii sensibili la pret, Starbucks a anuntat ca nu va creste preturile meniurilor in cafenelele detinute de companie in America de Nord pana la finalul anului fiscal. Din cele peste 18.000 de cafenele din America de Nord, putin peste 11.000 sunt operate direct de Starbucks.
Legal disclaimer:
Acesta este un articol informativ. Produsele descrise pot sa nu faca parte din oferta comerciala curenta Orange. Continutul acestui articol nu reprezinta pozitia Orange cu privire la produsul descris, ci a autorilor, conform sursei indicate.
25.12.2024, 00:00