300 - Serviciul Clienţi - este disponibil pentru toți clienții Orange Romania și Orange (Orange Romania Communications)
Pentru abonații persoane fizice:
Pentru clienții PrePay:
Pentru persoane juridice - mici intreprinzatori:
Pentru persoane juridice - companii mari si mijlocii:
Alte situații:
401 - Serviciul Suport Clienţi
474 - Serviciul Clienți în limba maghiară pentru PrePay și abonamente
228 - Serviciul Clienți pentru persoane cu deficiente de auz
Asistență prin SMS dedicată exclusiv clienților cu deficiențe de auz
Numerele scurte pot fi apelate doar de pe mobilul tău Orange/ Orange (Orange Romania Communications).
Dacă ai nevoie de suport în legătură cu abonamentul sau contul tău YOXO, intră în aplicația mobilă YOXO, accesează secțiunea Messenger din meniu și poți intra în contact cu un operator relații clienți.
Prin Chat - Messenger, din aplicația mobilă YOXO:
• Asigură-te că ești logat în contul tău pentru a putea intra în legătură cu un operator;
• Programul de lucru este de luni până duminică, între orele 08:00 – 20:00;
• Poți lăsă un mesaj și în afara acelui interval, dar ți se va răspunde în orele de program;
• Acest serviciu este gratuit deoarece nu ești taxat pentru traficul internet făcut în aplicația YOXO;
Prin apel la Serviciul clienți:
• La numărul 300 - dacă suni de pe abonamentul tău YOXO. Trebuie să ai credit la dispoziție deoarece apelul se taxează cu 0.05 euro/min, TVA inclus;
• La numărul +40374300300 - de pe abonamentul tău YOXO, dacă te afli în roaming.
• Programul de lucru este de luni până duminică, între orele 08:00 – 20:00.
Poți să afli informații utile despre abonamentul tău YOXO și de pe site-ul YOXO
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne