My Orange și My Orange Fix
pentru desktop
My Orange și My Orange Fix
pentru desktop
Vezi cum îți accesezi conturile în funcție de serviciile la care ești abonat
și tutoriale despre creare conturi și autentificare
Vezi cum îți accesezi conturile în funcție de serviciile la care ești abonat
și tutoriale despre creare conturi și autentificare
Află rapid ce cont să folosești pe desktop
My Orange
Acest cod de abonat este asociat serviciilor Orange.
Trebuie să folosești My Orange.
My Orange Fix
Acest cod de abonat este asociat serviciilor Orange (Orange Romania Communications).
Trebuie să folosești My Orange Fix.
Ce cont folosesc pe desktop:
My Orange sau My Orange Fix?
-
Dacă ai servicii Orange,
ai nevoie de cont My Orange. -
Dacă ai servicii Orange (Orange Romania Communications),
ai nevoie de cont My Orange Fix. -
Dacă ai și servicii Orange, și servicii Orange (Orange Romania Communications),
ai nevoie de cont My Orange și cont My Orange Fix.
Cum știu dacă sunt client Orange
sau Orange (Orange Romania Communications)?
Verifici codul de abonat de pe factură.
- client Orange: codul de abonat începe cu 0 sau 1;
- client Orange (Orange Romania Communications): codul de abonat începe cu 3 sau 4.
Vezi exemplele din dreapta, pentru fiecare tip de factură.
Vezi exemplele de mai jos, pentru fiecare tip de factură.
pentru clienții Orange
pentru clienții Orange (Orange Romania Communications)
Din 30 septembrie 2022, poți gestiona serviciile Orange sau Orange (Orange Romania Communications)
dintr-o singură aplicație mobilă: My Orange.
Ai cont My Orange, dar și cont
My Orange Fix?
Poți folosi aceleași date de autentificare pentru ambele conturi, caz în care vei alege în ce platformă vrei să te conectezi. Dacă folosești date de autentificare diferite, vei fi direcționat în contul My Orange sau My Orange Fix, după caz.
Îți poți accesa ambele conturi cu:
Același e-mail și aceeași parolă
La autentificare vei alege contul pe care vrei să-l accesezi.
E-mail și parolă diferite
La autentificare vei fi direcționat în My Orange sau My Orange Fix.
E-mail diferit, aceeași parolă
La autentificare vei fi direcționat în My Orange sau My Orange Fix.
Același e-mail, parole diferite
La autentificare vei fi direcționat în My Orange sau My Orange Fix.
My Orange
My Orange Fix
Accesează contul de pe orange.ro sau fix.orange.ro cu e-mailul și parola pe care le ai deja și poți gestiona serviciile la fel ca până acum.
Plătești factura, deschizi tichete pentru deranjamente și verifici noile oferte.
Dacă ești client nou Orange (Orange Romania Communications), creează-ți cont aici.
Cum îți creezi cont My Orange și
My Orange Fix
Creează-ți cont în una sau ambele platforme, în funcție de serviciile la care ești abonat.
Cum te autentifici pe desktop în My Orange și
My Orange Fix
Te poți autentifica în conturile tale atât de pe telefonul mobil, cât și de pe desktop.
Cum plătești factura în My Orange și
în My Orange Fix
Vezi cum poți plăti factura pentru tine sau cineva drag, în funcție de serviciile la care ești abonat.
Întrebări frecvente
Pe factura de servicii apare numele companiei la care ești abonat. Dacă scrie Orange, ai nevoie de cont My Orange. Dacă scrie Orange (Orange Romania Communications), ai nevoie de cont My Orange Fix.
Și codul de abonat înscris pe factură îți spune din ce cont îți poți gestiona serviciile.
- codul de abonat începe cu 0 sau 1 - ești client Orange și îți poți gestiona serviciile din contul My Orange.
- codul de abonat începe cu 4 - ești client Orange (Orange Romania Communications) și îți poți gestiona serviciile din contul My Orange Fix.
Dacă ai servicii de la ambele companii, le gestionezi separat, din cele două conturi diferite.
- Te autentifici în cont de pe orange.ro
- Accesezi pagina „Consum și facturi” din meniu.
- Mergi la opțiunea „Plătește factura”. Poți plăti factura ta sau a unui prieten.
- Ești direcționat către pagina de plată factură de pe orange.ro. Asigură-te că ești pe tabul „Orange România”.
- Completează câmpurile cu numărul de telefon, adresa de e-mail, nume și prenume, apoi apasă butonul „Plătește”.
- Vei fi direcționat în procesatorul de plăți, unde introduci datele cardului și finalizezi tranzacția.
- Te autentifici în cont de pe orange.ro sau fix.orange.ro
- Accesezi pagina „Plată factură” din meniu.
- Selectează opțiunea „Plătește facturile tale” dacă vrei să plătești factura ta.
- Selectează opțiunea „Plătește altă factură” dacă vrei să plătești factura pentru altcineva.
- Alege metoda de plată, apasă butonul „Plătește” și vei fi direcționat către procesatorul de plăți, unde introduci datele cardului și finalizezi tranzacția.