×
Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Ce se întâmplă dacă nu actualizez datele?

Dacă nu reuşeşti să ne transmiţi informaţiile / documentele solicitate în termenul menţionat la întrebarea 4, suntem nevoiţi să luăm măsuri, începând cu suspendarea contului, care generează blocarea accesului la aplicaţia mobilă Orange Money.

Menţionăm că luăm aceste măsuri, deoarece în lipsa datelor solicitate nu putem aplica măsurile de cunoaștere a clientelei. Astfel, în conformitate cu art. 11 alin. (9) din Legea nr. 129/2019, avem obligaţia să nu iniţiem, să nu continuăm o relaţie de afaceri sau să nu efectuăm o tranzacţie ocazională, deoarece nu putem administra în mod adecvat riscul de spălare a banilor și de finanţare a terorismului.

Raspuns din: 21-09-2022
Voturi: