×
Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Cum contactez serviciul Clienti Orange Money?

  • Dacă ai întrebări sau probleme în legătură cu serviciile financiare digitale oferite de Orange Money, intră în aplicaţia mobilă Orange Money şi alege din meniu secţiunea Contact, opţiunea Scrie-ne. Ne poţi lăsa oricând un mesaj care va fi preluat de un operator în timpul orelor de program: de luni pana vineri de la 09:00 la 19:00.
  • Dacă vrei să ne scrii un mail, îl poţi transmite la adresa contactorangemoney@orange.com.
  • Dacă din diverse motive nu ai acces la aplicaţia Orange Money, ne poţi apela la numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău). Te ajutăm 24/7 cu situaţiile urgente (suspendarea accesului la card/cont în caz de furt/pierdere/tranzacţii nerecunoscute). Pentru alte solicitări, îţi putem răspunde de luni până vineri de la 09:00 la 18:00.
Raspuns din: 05-05-2021
Voturi: