×
Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Dacă se produce unul dintre riscurile asigurate, ce trebuie să facă titularul cardului sau membrul familiei acestuia?

  • contactează Groupama la numărul de telefon 0374 110 115 ( înscris pe Certificatul de Asigurare), în maxim 48 de ore de la producerea riscului asigurat;
  • Groupama te va direcționa către o companie de asistentă, în funcție de natura riscului asigurat produs
  • furnizează datele din Certificatul de asigurare (numărul contractului de asigurare de grup E 2197/28.11.2018 și datele personale de identificare), precum și informații referitoare la evenimentul produs
  • urmează indicațiile companiei de asistență
  • prezintă personalului medical Certificatul de asigurare.
Raspuns din: 04-02-2019
Voturi: