×

Arhiva abonamente

Ce se întâmplă cu datele mele?

Datele tale sunt salvate în sistemele Orange Money şi sunt utilizate în cadrul relaţiei de afaceri desfăşurate cu tine (ex. pentru identificarea ta, ...
Intrebare din: 21-09-2022
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Cu ce frecvenţă e nevoie să-mi actualizez datele?

Oricând se modifică informaţiile comunicate anterior (enumerate la întrebarea "Ce documente / informaţii este nevoie să transmit?") Când te anunţăm c...
Intrebare din: 21-09-2022
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce fac dacă mi s-a suspendat contul Orange Money?

Ai posibilitatea să ne transmiţi informaţiile solicitate prin canalele menţionate la întrebarea "Unde pot să-mi actualizez datele?", punctele b, c sau d. ...
Intrebare din: 21-09-2022
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce se întâmplă dacă nu actualizez datele?

Dacă nu reuşeşti să ne transmiţi informaţiile / documentele solicitate în termenul menţionat la întrebarea 4, suntem nevoiţi să luăm măsuri, încep...
Intrebare din: 21-09-2022
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Care este termenul limită pentru actualizarea datelor?

Este necesar ca în maximum 30 de zile de la primirea notificării trimise de noi să revii cu informaţiile solicitate pe unul dintre canalele menţionate aici...
Intrebare din: 21-09-2022
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce documente / informaţii este nevoie să transmit?

Dacă eşti cetăţean român, rezident în România, ai nevoie de cartea de identitate valabilă, pe care o poţi scana şi trimite prin aplicaţia mobilă. ...
Intrebare din: 21-09-2022
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Unde pot să-mi actualizez datele?

Pentru ca să fie cât mai simplu pentru tine să efectuezi actualizarea datelor, îţi punem la dispoziţie mai multe canale. Alege-l acum pe cel mai potrivit ...
Intrebare din: 21-09-2022
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

De ce e nevoie să îmi actualizez datele?

Te asigurăm că această măsură este necesară conform legislaţiei în vigoare care ni se aplică, similar băncilor, atât nouă, ca instituţie financiar...
Intrebare din: 21-09-2022
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Ce se întâmplă dacă am plătit rata My Reserve în avans?

Dacă data scadentă a plăţii ratei este înainte de data transferului (02.05.2022), atunci suma de bani va fi alocată automat creditului Dacă data scadent...
Intrebare din: 26-04-2022
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns

Dacă am o sumă suplimentară de bani pe contul Orange Money în care plăteam rata creditului, cum o accesez?

Dacă deţii un cont digital la Orange Money, atunci suma suplimentară va fi transferată automat în contul respectiv înainte de închiderea contului ...
Intrebare din: 26-04-2022
Numar raspunsuri: 1
Vezi raspuns