×

Accesează
contul existent

Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Unde pot să-mi actualizez datele?

Pentru ca să fie cât mai simplu pentru tine să efectuezi actualizarea datelor, îţi punem la dispoziţie mai multe canale. Alege-l acum pe cel mai potrivit pentru tine.

  1. În aplicaţia mobilă Orange Money și apasă pe iconița cu imaginea ta de profil. Aici, alege Cont > Date personale. Modifică datele acolo unde crezi că este necesar și apoi apasă butonul Actualizează datele. Durează doar 1 minut să faci o poză documentului si un selfie si sa confirmi/completeze datele necesare (doar pentru cetateni romani)
  2. Prin mail la adresa contactorangemoney@orange.com: dacă din anumite motive nu poţi accesa aplicaţia, trimite-ne un mail cu solicitarea ta şi documentele aferente.
  3. Cu ajutorul Serviciului Clienţi: fie apeland numărul 300, tasta 2 – Serviciul Orange Money (gratuit) sau la 0374 300 300 (tarifat normal conform abonamentului de servicii de comunicaţii electronice aferent numărului tău) sau prin secţiunea Contact din aplicatia mobila, opţiunea Scrie-ne;
  4. Într-un magazin Orange: cu actul tău de identitate. Reprezentantul vânzări îţi va adresa întrebările aferente.
Raspuns din: 21-09-2022
Voturi: