×

Accesează
contul existent

Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Ce pot face in situatia in care nu mai am semnal sau nivelul semnalului este fluctuant?

Semnalul poate fi perturbat de surse radio-electrice externe, de diferite obstacole (cladiri etc.), conditiile meteo, procesul de ecranare (prezenta intr-o incinta), distanta fata de antena, eventuale disfunctionalitati ale telefonului utilizat / cartelei SIM.

 

In astfel de cazuri (in care semnalul fluctueaza sau dispare brusc) recomandarile sunt:

 

  • inchiderea si redeschiderea telefonului, urmate de selectia manuala de retea efectuata din meniul aparatului mobil;

 

  • proba cu cartela SIM intr-un alt telefon mobil.

 

In cazul in care se observa disfunctionalitati frecvente intr-o anumita zona si/sau perioada de timp acestea trebuie semnalate operatorului – in acest caz este necesara oferirea unui exemplu de convorbire efectuata recent (sau tentativa de apelare) in cadrul careia se manifesta situatiile de mai sus.

Raspuns din: 02-07-2010
Voturi: