Serviciile mele Orange
Serviciile mele Orange (Orange Romania Communications)
Telefonul meu Orange
Servicii fixe
Servicii de urgenta
Intra pe www.libon.com/web, introdu adresa de e-mail sau numarul de telefon mobil cu care te-ai inregistrat (trebuie sa le validezi mai intai) in caseta text „datele tale de autentificare” si da un click pe „obtine parola”.
Vei primi un e-mail sau un SMS cu un link. Fa click pe link pentru a reseta parola si a crea una noua.
Daca primesti mesajul de eroare: „nu se poate trimite e-mail / SMS: datele de autentificare nu au fost gasite”, trimite un e-mail la support.iphone@libon.com, daca ai iPhone, sau la support.android@libon.com, daca ai un telefon Android si echipa noastra de asistenta te va contacta cat mai curand posibil.
Important : pentru a te autentifica folosind noua parola, trebuie sa dezinstalezi si apoi sa reinstalezi aplicatia Libon.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor