×

Accesează
contul existent

Cum pot activa sau dezactiva o opţiune Prepay?

Înainte de a activa o opțiune din creditul pe care tocmai l-ai reîncărcat, asigură-te că în prealabil ai închis orice sesiune de internet, imediat după reîncărcare. Astfel, creditul necesar activării opţiunii nu va fi utilizat parţial sau total navigând pe net.

Poţi activa o opţiune pe contul tău PrePay:

  •  din contul tău My Orange online, secţiunea Tarife și opțiuni – Opțiuni noi (vezi imagine 1)  
  •  sau în aplicaţia My Orange (Android si iOS) - după alegerea numărului de telefon, selectează Altele din meniul principal și apoi Tarife și Opțiuni (vezi imagine 2) 
  • direct cu cardul bancar
  • de pe un abonament Orange​
  • din aplicația Orange Money

 

Alte modalităţi:

  • Prin apel la *100#, serviciul SelfCare, ramura Promoții/Opțiuni
  • Pentru opțiunile cu trafic de internet inclus - prin mesaj scris la numărul 321, cu fiecare cuvânt cheie specific, astfel :

Opțiunea Internet de 6 € credit - SMS cu textul "net6"

Opțiunea Internet de 5 € credit - SMS cu textul "net5"

Opțiunea Internet de 12 € credit – SMS cu textul "net12"

  • cu cod de reîncărcare, apelând secvența: *122* cod reîncărcare#
  • prin apel la 222, tasta 1
  • prin apel la Serviciul Clienți la numerele 300/0374300300 sau
  • în magazinele Orange

Activarea unei opţiuni nu măreşte perioada de activitate a SIM-ului. Poţi folosi traficul din opţiune în perioada de activitate a SIM-ului şi în perioada de valabilitate a opţiunii. După perioada de activitate, SIM-ul are o perioadă de graţie de 240 de zile.

 

Dezactivarea unei opțiuni se poate face:

  • din contul tău My Orange, secţiunea Tarife și opțiuni – Opțiuni active
  • prin apel la *100# , ramura Opțiuni, apoi Opțiunile mele active. Vei vedea afișate opțiunile active în contul tău în momentul respectiv.

    1. dacă ai activă o opțiune recurentă, selectează « anulare reactivare opțiune ». Anularea recurenței duce și la dezactivarea opțiunii, dar resursele rămân în continuare disponibile până la expirare (data inițială de valabilitate)

    2. dacă ai activă o opțiune de tipul recharge&go,  selectează “dezactivează opțiune”

Dacă ai o opţiune cu minute activă şi vrei să o înlocuieşti cu o altă opţiune, cea veche va fi dezactivată automat. Beneficiile vor fi disponibile până la data lor iniţială de valabilitate. În cazul în care dezactivezi o opţiune de internet, vei pierde beneficiile neutilizate în momentul dezactivării.

 

Ți-a fost de ajutor informația?
419 din 635 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne