×

Accesează
contul existent

Acest răspuns este arhivat. De aceea, conţinutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.

Care pot fi problemele la pornire?

WI-FI NOT REACHABLE (Reteaua Wi-Fi nu poate fi gasita.)

conexiunea Wi-Fi a dispozitivului iPhone este dezactivata

·         activeaza conexiunea Wi-Fi pe iPhone.Pentru aceasta, selecteaza Settings > Wi-Fi (Setari – Wi-Fi).

 

CAN’T CONNECT TO TOY (Nu se poate realiza conexiunea la jucarie)

iPhone-ul nu este conectat la AR.Drone iPhone-ul a pierdut conexiunea cu AR.Drone

·         consulta sectiunea „Nu pot realiza o conexiune intre AR.Drone si iPhone”.

 

START NOT RECEIVED (Comanda de pornire nu a fost primita.)

comanda de decolare nu a fost inregistrata Acest mesaje poate aparea si disparea imediat, dupa care AR.Drone va decola.

  • porneste din nou AR.Drone-ul

daca problema persista, poate fi necesara inlocuirea placii de baza

 

ALERT NO VIDEO CONNECTION (Alerta – nu exista conexiune video)

fluxurile video de la AR.Drone nu sunt trimise catre iPhone

  • verifica conexiunile cablurilor video.Pentru mai multe informatii, vezi materialele video pentru reparatii.

daca problema persista, poate fi necesara inlocuirea placii de baza.

Raspuns din: 24-02-2011
Voturi: