Pentru a se rezolva problema functionarii modemului ZTE MF 636 pe Mac OS 10.7 (in cazul meu 10.7.3) trebuie sa instalezi update-ul de software de la primul link din pagina de mai jos, in plus se poate folosi si software-ul "Telecom Connection Manager" in locul celui de la Orange.
Link-ul este : http://www.geekzone.co.nz/forums.asp?forumid=39&topicid=87302&page_no=1#499560
Setarile pe care trebuie sa le configurezi fiind:
* se creeaza profil nou cu numele Orange cu setarile:
* Telephone Number: *99#
* Account Number: se lasa liber
* Password: se lasa liber
* Use the following APN number: internet
* Obtain DNS server: automatically
* Obtain PDP address: automatically
* Authentication Mode: PAP
Dupa ce faci aceste setari, apesi Ok, apoi selectezi profilul tocmai creat si poti incerca aceasta conexiune. Succes!
Dar printr-un update de software al modemului nu s-ar ptea rezolva aeasta problema? Deoarece eu sunt foarte multumit de serviciul de internet de la orange si nu as fi dispus sa renunt la el doar pentru ca mi-am schimbat laptopul cu unul Apple ce are Mac OS 10.7 Lion.
Producatorul nu ofera un astfel de update in acest moment.
Poti testa intr-un Orange Shop modemul Huawei E372 pe sistemul tau de operare si eventual sa-l achizitionezi la pret standard, daca functioneaza. Producatorul nu a mentionat compatibilitatea cu versiunea ta de OS X, dar pe forumuri exista utilizatori care au spus ca acest modem functioneaza pe OS X 10.7.
In specificatiile modemului este precizat faptul ca modemul este compatibil cu sistemele de operare Mac OS 10.4, 10.5, 10.6, deci nu este compatibil si cu sistemul tau de operare.