Fie că ai un abonament Orange sau esti utilizator PrePay, dacă ai un cont online My Orange ai şi multe avantaje. În acest articol îţi prezint doar câteva exemple despre avantajele pe care ţi le oferă un asistent personal
Pentru mine,
Contul meu Orange este ca un asistent Orange personal, care ma ajută să îmi rezolv diverse solicitări ori de câte ori am nevoie. Ştiţi cum se spune, dacă cineva te-a ajutat la un moment dat, cu siguranţă te va ajuta şi a doua oară.
Marele avantaj al contului online este faptul că este disponibil 24 de ore, 7 zile pe săptămână şi, mai mult decât atât, este gratuit si foarte
uşor de creat şi de folosit. Să vă dau câteva exemple.
Este vremea vacanţelor, ne facem planuri, rezervări la avion şi cam tot ce trebuie. În seara dinaintea plecării, facem bagajele şi, tocmai când ne gândim ca totul e gata şi putem sa ne relaxăm, ne dăm seama ca nu ştim dacă avem serviciul
Roaming activ. Ce faci, mai ales dacă este trecut de ora 22:00? Unde suni? Cine te poate ajuta? Răspunsul este, evident, Contul meu online. Intri în cont, alegi numărul de telefon care te interesează, şi chiar de pe prima pagina, verifici dacă serviciul este activ, iar dacă nu, mai faci un click, două şi gata.
Să spunem că eşti deja în vacanţă, în ţară sau în străinătate şi, din nefericire, îţi pierzi telefonul. Primul lucru pe care îl faci este să încerci găseşti un alt telefon, de preferat Orange, de la care să poţi apela
Serviciul Clienţi ca să poţi suspenda numărul de telefon până când îl recuperezi. Dacă această variantă nu îţi este disponibilă, următorul pas ar fi să încerci să ajungi într-un loc unde există internet, să te autentifici în Contul online şi de acolo îţi
poţi suspenda numărul de telefon. Odată recuperat telefonul, în acelaşi mod simplu îl şi poţi
reconecta.
Aproape tot ce ai nevoie şi poţi activa sau modifica singur, gaseşti în Contul meu. Ai vizibilitate absolută asupra tuturor numerelor de telefon care sunt pe numele tău şi, mai mult, poţi să adaugi oricând un alt număr de telefon sau mai multe, abonament sau cartelă PrePay, pe care le poţi administra. Poţi
să plăteşti facturile doar cu cateva click-uri şi primeşti puncte Thank You pentru asta, poţi solicita o amânare a plăţii în cazul în care nu poţi achita la termenul scadent, poţi să verifici care este starea contractului tău de abonament şi
să verifici perioada contractuală. Dacă alegi să reîncarci un cont PrePay din contul online, poţi beneficia de dublul resurselor de internet, de exemplu. Eu chiar am apelat la opţiunea de
reîncărcare automată pentru cartela PrePay a mamei mele. Îi activasem o opţiune recurentă şi, ca să mă asigur că are întotdeauna credit disponibil pentru activare, am programat reîncărcarea lunar, cu o zi înaintea reactivării opţiunii, iar creditul îl achitam odată cu factura pentru abonamentul meu.
În plus, toate aceste opţiuni si multe altele se găsesc şi în
aplicaţia Contul meu, diponibilă pentru sistemele Android si iOS, în Play Store sau App Store. Un alt lucru interesant este ca, odată descărcată aplicaţia, tot traficul naţional pe care îl faceţi utilizând aplicaţia este
gratuit.
Vă recomand să încercaţi ambele variante. Sunt absolut convinsă că veţi găsi şi voi în Contul online asistentul vostru personal, oricând la dispoziţia voastră. Toate cele bune!