×

Accesează
contul existent

Când încetează asigurarea încheiată pentru telefonul meu?

Asigurarea pentru telefonul tău încetează în următoarele situații:

  • În cazul înlocuirii dispozitivului înscris pe asigurare (dacă achiziționezi un alt telefon decât cel înscris pe asigurare, va fi necesar să deschizi o nouă asigurare pentru noul telefon)
  • În cazul în care prima de asigurare nu este achitată timp de 3 luni
  • La data încetării valabilității asigurării
  • Când contractul de abonament este închis (reziliere, cesiune*, neplată)

*În cazul cesiunii, cererea de redeschidere a asigurarii trebuie să fie făcută în momentul semnării contractului de cesiune.

Ți-a fost de ajutor informația?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne