Îți prezentăm câteva dintre mesajele de eroare pe care le poți primi atunci când faci o plată online cu cardul bancar:
Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece a fost o problemă în comunicarea cu banca emitetentă a cardului.Te rugăm încearcă din nou mai târziu.
Semnificație:
Pentru oricare dintre aceste situații, în cazul în care mesajul se repetă, îți recomandăm să iei legătura cu banca la care ai deschis contul asociat cardului.
Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece sunt fonduri insuficiente
Semnificație: Cardul folosit nu are suficiente fonduri pentru a finaliza tranzacția cu success
Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece mai este înregistrată o plată cu aceleași detalii.
Semnificație: Mai există o tranzacție cu aceleași detalii (suma,card,transaction id) în ultimele minute
Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata. Te rugam încearcă din nou mai târziu sau contactează Serviciul Clienți Orange dacă problema persistă.
Semnificație:
Mesaj: Ne pare rău dar nu am putut procesa plata deoarece datele cardului nu sunt corecte. Contactează Serviciul Clienți Orange dacă problema persistă.
Semnificație: Astfel de mesaje sunt recepționate din partea băncii atunci când:
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne