×

Accesează
contul existent

Ce este parola Orange şi cum pot să o schimb?

Parola iniţiala Orange (dacă nu ai schimbat-o deja), este formată din cele 6 cifre:

  • din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică
  • ale CUI-ului, în cazul abonamentelor încheiate pe persoană juridică
 

Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi oricând doreşti prin una dintre următoarele modalități:

  • prin apel gratuit la *100# - ramura 3  "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid)
  • dacă ești logat în contul tău My Orange, prin accesarea acestei pagini.
  • fie prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienţi
  • sau în magazinele Orange

Parola Orange ți se poate solicita:

  • pentru reîncărcările PrePay solicitate în meniul interactiv, la numărul 300 - Serviciul Clienți
  • pentru unele modificări solicitate prin serviciile 200 sau *100# SelfCare (codul PUK, suspendare pe motiv de pierdere/furt)
  • pentru a deveni Administrator și pentru a adăuga un serviciu în Contul tău My Orange 
Ți-a fost de ajutor informația?
704 din 758 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne