Parola iniţiala Orange (dacă nu ai schimbat-o deja), este formată din cele 6 cifre:
- din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică
- ale CUI-ului, în cazul abonamentelor încheiate pe persoană juridică
Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi oricând doreşti prin una dintre următoarele modalități:
- prin apel gratuit la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid)
- dacă ești logat în contul tău My Orange, prin accesarea acestei pagini.
- fie prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienţi
- sau în magazinele Orange
Parola Orange ți se poate solicita:
- pentru reîncărcările PrePay solicitate în meniul interactiv, la numărul 300 - Serviciul Clienți
- pentru unele modificări solicitate prin serviciile 200 sau *100# SelfCare (codul PUK, suspendare pe motiv de pierdere/furt)
- pentru a deveni Administrator și pentru a adăuga un serviciu în Contul tău My Orange