×

Accesează
contul existent

Ce fac dacă mi-am pierdut dispozitivul cu un eSIM instalat?

Solicită cât mai repede blocarea numărului tău de telefon. O poți face printr-una dintre următoarele variante:

  • accesează My Orange, secțiunea Urgențe - restricționare și redirecționare apeluri
  • din Selfcare, apelând *100#

  • apelează Serviciul clienți Orange la numărul scurt 300
  • mergi în cel mai apropiat magazin Orange 

Pentru a continua să utilizezi numărul de telefon, mergi în cel mai apropiat magazin Orange pentru a solicita un nou cod de activare eSIM sau o cartelă SIM.

Ți-a fost de ajutor informația?
22 din 25 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne