×

Accesează
contul existent

Ce fac dacă am pierdut sau mi s-a furat telefonul?

Dacă ești client Orange, află aici ce trebuie să faci în cazul în care ți-ai pierdut telefonul.

 

Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications), în cazul în care ai pierdut telefonul sau dacă ți-a fost furat, este foarte important să restricționezi apelurile de pe numărul respectiv.

Restricționarea apelurilor se poate face din contul tău My Orange Fix, secțiunea "Administrare cont" - "Servicii My Orange Fix" - "Restricționare apeluri" și alege opțiunea "restricționează".

În cazul în care îți recuperezi telefonul, pentru anularea restricționării, vei accesa aceeași secțiune, iar în locul opțiunii "restricționează" vei avea opțiunea de "reactivare a numărului".

Important!

După restricționarea apelurilor:

  • nu se vor mai putea efectua apeluri de voce și iniţia sesiuni de date sau transmite mesaje scrise
  • se vor putea primi în continuare apeluri şi mesaje scrise.

Pentru abonamente, acestă întrerupere temporară a serviciilor Orange (Orange Romania Communications) nu implică rezilierea contractului de abonament. Factura ta Orange (Orange Romania Communications) se va emite în continuare şi va conţine contravaloarea abonamentului şi opţiunilor active şi a eventualelor costuri suplimentare înregistrate până la momentul suspendarii.

Ți-a fost de ajutor informația?
32 din 39 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne