×

Accesează
contul existent

Ce pot face pentru a mă pregăti de închiderea 3G?

1. Verifică dacă terminalul tău este compatibil 4G/5G:

Pasul 1: Pe dispozitivul tău Android sau iOS, deschide aplicația Setări. De obicei, este reprezentată de o pictogramă cu un roată dințată.

Pasul 2: În Setări, navighează la secțiunea numită Rețea mobilă sau Conexiune celulară. Această secțiune gestionează în mod obișnuit opțiunile de conectivitate ale dispozitivului tău.

Pasul 3: Identifică opțiunea Date mobile, secțiunea Mod preferat de rețea sau Opțiuni date, secțiunea Voce si date

Această opțiune definește tipul de rețea la care poate să se conecteze dispozitivul tău.

Pasul 4: Verifică accesul la 4G sau LTE

În cadrul acestei opțiuni vei vedea o listă a tipurilor de rețele acceptate de dispozitivul tău. Găsește 4G sau LTE în listă. Dacă apare oricare dintre aceste opțiuni, atunci dispozitivul tău este compatibil 4G.

Pasul 5: Verifică specificațiile dispozitivului tău

Pentru a te asigura, poți verifica și specificațiile dispozitivului tău online sau în manualul de utilizare. Producătorul ar trebui să specifice în mod explicit dacă dispozitivul acceptă tehnologia 4G sau LTE.

Note suplimentare:

Unele dispozitive pot avea subcategorii mai specifice în cadrul setării Tip de rețea sau Rețea mobilă, cum ar fi 4G LTE sau 4G+. Aceste variații indică rețele 4G mai rapide.
Dacă nu ești sigur de tipul de rețea specific acceptat de dispozitivul tău, ne poți contacta la 300, Serviciul Clienți Orange, sau te așteptăm în cel mai apropiat Orange Shop pentru mai multe informații.

 

2. Asigură-te că setările terminalului permit conectarea la rețeaua 4G/5G 

Pentru a alege 4G sau 5G ca rețea preferată pe telefonul tău mobil, urmează acești pași:

Pasul 1: Pe dispozitivul tău Android sau iOS, deschide aplicația Setări, de obicei reprezentată printr-o pictogramă cu o roată dințată.

Pasul 2: În Setări, găsește secțiunea numită Rețea mobilă sau Conexiune celulară.

Pasul 3: Selectează Date mobile sau Optiuni date din interiorul secțiunii Rețea mobilă sau Conexiune celulară. Aceasta va afișa setările de rețea ale dispozitivului tău.

Pasul 4: Alege tipul de rețea preferat: caută setarea numită Mod de rețea preferat sau Voce si date. Această setare determină tipul de rețea pe care dispozitivul tău o va prioritiza atunci când caută un semnal.

Pasul 5: Setează 4G sau 5G ca preferat: în funcție de compatibilitatea dispozitivului tău, ar trebui să ai ca opțiuni 4G, 5G sau ambele. Selectează 4G sau 5G pentru ca aceasta să fie rețeaua preferată.

Pasul 6: Salvează modificările: după ce ai făcut alegerea, atinge Salvați sau Aplicați pentru a salva modificările și a te asigura că dispozitivul tau priorizează rețeaua aleasă.

În cazul altor dispozitive, verifică specificațiile acestora în manualul de utilizare.

 

3. Verifică dacă SIM-ul tău este compatibil cu rețeaua 4G/5G

Pasul 1. Scoate cartela SIM din telefon
Pasul 2. Verifică seria SIM. Dacă în succesiunea de cifre și caractere a seriei SIM se află una din literele J,P,H,sau K atunci cartela SIM nu este compatibilă 4G/5G și va trebui înlocuită în cel mai apropiat Orange Shop.

De exemplu, seriile SIM 0508040022436J4 și 0205300036516K5 nu sunt compatibile 4G/5G

 

4. Verifică dacă funcția Apel 4G (VoLTE) este pornită din setările telefonului tău

5. Activează ‘’’Apel Wi-fi’’ din setările telefonului tău 
6. Dacă ai nevoie de ajutor vino în magazinele Orange sau apelează 300 – Serviciul Clienți.

 

Ți-a fost de ajutor informația?
118 din 119 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne