×

Accesează
contul existent

Ce pot să fac dacă aplicaţia My Orange afişează un nume de utilizator eronat?

Aplicaţia My orange se sincronizează automat cu agenda telefonului tău. Dacă în agenda telefonului, un număr de telefon este salvat sub un alt nume, aplicaţia preia această informaţie şi va afişa numele respectiv in dreptul numărului de telefon care este administrat în contul online.

Pentru corectarea erorii este nevoie să accesezi contactul respectiv în agenda telefonului şi să îl ştergi. În cazul în care agenda telefonului tău este sincronizată cu un cont de Cloud (de exemplu Google Contacts) este necesar să ştergi contactul şi de aici.

După ce ai parcurs paşii de mai sus, aplicaţia Contul meu va afişa corect numele şi numărul de telefon.  
 
Ți-a fost de ajutor informația?
27 din 47 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne