×

Accesează
contul existent

Ce pot să fac dacă nu funcționează serviciul TV prin cablu?

Dacă întâmpini dificultăți cu folosirea serviciului de TV prin cablu, apasă pe butonul de mai jos pentru a parcurge câțiva pași care te vor ajuta să rezolvi problema.

Situațiile abordate sunt de tip:

  • Îmi apare mesajul „Problema tehnica: decodorul nu poate recepționa semnale” sau „Semnal slab sau fără semnal”
  • Îmi apare mesajul „Eroare: Te rugăm să introduci cardul (1)” sau „Eroare: Cardul introdus nu este un card de vizionare (2)”

 

Dacă ghidul nu te-a ajutat să rezolvi situația, te invităm să intri cu noi pe chat apăsând pe casuța din dreapta acestei pagini.

Ți-a fost de ajutor informația?
313 din 553 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne