×

Ce se întamplă dacă am consumat beneficiile înainte de a expira cele 24 de ore?

Informațiile de mai jos sunt valabile doar pentru abonații Orange persoane fizice.

 

După ce ai consumat toate minutele sau SMSurile înainte de expirare:

  • Dacă răspunzi la un apel, inițiezi un apel sau trimiți un SMS – către România sau numere locale - se va activa automat un nou pachet de 10 minute/SMS valabil 24 de ore și vei fi tarifat pentru el; vei fi informat prin SMS
  • Dacă nu se înregistrează cel puțin unul dintre evenimentele menționate mai sus, pachetul nu se reactivează

După ce ai consumat toate beneficiile de internet înainte de expirare:

  • Serviciul de internet in roaming va fi suspendat temporar, pentru a nu genera costuri suplimentare nedorite și vei fi informat prin SMS de acest lucru
  • În cazul în care dorești să îl folosești în continuare, trebuie să activezi un nou pachet de internet valabil alte 24 de ore, prin trimiterea unui SMS gratuit la numarul 321 , care să conțină cuvântul cheie corespunzător pachetului respectiv (acesta îți va fi comunicat la acel moment printr-un SMS sau îl poți verifica aici
  • Dacă nu soliciți un nou pachet, până la scurgerea celor 24 de ore inițiale, serviciul va rămâne inactiv. În schimb, dacă inițiezi o sesiune de trafic internet după ce au trecut cele 24 de ore, serviciul se reactivează automat împreuna cu un nou pachet cu GB incluși  

 

Ți-a fost de ajutor informația?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne