×

Accesează
contul existent

Ce trebuie să fac atunci când trimit în service un dispozitiv mobil cu eSIM?

Înainte de a trimite dispozitivul tău cu eSIM în service, asigură-te că ai șters toate profilele numerelor de telefon instalate pe eSIM

Există posibilitatea că, în service, în urma reparației (sau înlocuirii) dispozitivului GSM compatibil eSIM, profilele asociate numerelor de telefon instalate pe acesta să fie șterse.  Pentru a te conecta la rețea, va trebui să reiei procesul de instalare a profilului de eSIM asociat numărului tău de telefon cu un nou cod de activare.

În cazul în care sunt șterse profile aparținând altor operatori de telefonie mobilă, reinstalarea lor se va putea face doar cu utilizarea codurilor de activare furnizate de aceștia. 

Ți-a fost de ajutor informația?
0 din 0 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne