×

Accesează
contul existent

Ce trebuie să fac dacă nu pot activa eSIM-ul?

  1.  Asigură-te că ai instalată ultima versiune disponibilă de sistem de operare
  2.  Verifică valabilitatea înscrisă pe codul de activare
  3.  Asigură-te că dispozitivul tău mobil este conectat la o rețea de internet  Wi-Fi în momentul scanării codului QR de activare. 
  4.  Rescanează codul de activare
  5.  Restartează dispozitivul mobil pe care ai instalat profilul de eSIM
  6.  Asigură-te că după instalare ai introdus codul PIN
  7.  În cazul în care eroarea persistă, vizitează cel mai apropiat magazin Orange sau contactează Serviciul Clienți Orange la numărul scurt 300
Ți-a fost de ajutor informația?
28 din 38 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne