×

Accesează
contul existent

Ce trebuie să fac în cazul unui accident sau al furtului?

În cazul unui accident sau al furtului:

  • Accesează noul chatbot, Dan, care îți va prelua toate informațiile cum ar fi: număr de telefon, ultimele 4 cifre din seria IMEI pentru identificarea poliței de asigurare în sistem. Dupa identificarea poliței, vei putea alege secțiunea care corespunde situației tale:

               -  Raportează o daună
                - Informații despre polițiă: stare/acoperire
                - Continuați cu dosarul de daună
                - Verificați o nouă poliță
                - Încheiați conversația

După completarea informațiilor precum: data incidentului, locația dispozitivului, tipul incidentului, descrierea incidentului, datele de contact, dosarul de reclamații este completat și va fi trimis către Asigurator care se va ocupa de solutionarea acestora. Un departament specializat de call center verifică informatiile, și te va contacta dacă sunt necesare informatii suplimentare și finalizează daunele cu statusul corect.

  • De asemenea, poți suna și la 0374 290 029 de pe orice număr (în intervalul orar 9:00-18:00, de luni până vineri, număr cu tarif normal în rețeaua Orange). Vei afla toate informațiile de care ai nevoie pentru a beneficia de asigurare.

Important!

Notificarea accidentului trebuie facută:

  • în maximum 7 zile lucrătoare, iar în cazul furtului în maximum 48h de la descoperire – pentru contractele semnate în perioada ianuarie 2017- ianuarie 2021
  • în maximum 14 zile lucrătoare, iar în cazul furtului în maximum 48h de la descoperire – pentru contractele semnate începând cu 1 februarie 2021
Ți-a fost de ajutor informația?
77 din 81 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne