×

Accesează
contul existent

Cum confirm efectuarea unei plăţi?

Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications) află aici cum poți să confirmi efectuarea unei plăți.

Dacă ești client Orange, poți să confirmi efectuarea unei plăți online, din contul tău My Orange, secţiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos. 

Dacă plata a fost efectuată din contul tău online/aplicația My Orange sau la oricare magazin Orange, confirmarea plății NU mai este necesară, întrucât plata se înregistrează imediat în cont.

Confirmarea de plată este necesară doar dacă ai achitat prin urmatoarele modalități de plată:

  • Virament bancar
  • Internet/mobile banking
  • Bancomat
  • Trezorerie

Poți înregistra o confirmare de plată astfel:

  • din aplicația My Orange- secțiunea Facturi, așa cum se poate vedea în imaginea de mai jos 
  • online, din contul tău My Orange, secţiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos
  • apel la *100# , ramura 1 - Cronos, facturi și plăți, subramura 5 - Confirmare plată; trebuie să selectezi banca la care ai plătit, data plății, suma şi numărul chitanței sau al ordinului de plată
  • apelează gratuit Serviciul Clienti, la numarul scurt 300, unde vei lua legatura cu asistentul virtual Dija, căruia îți recomandăm să îi menționezi ca scopul apelului este confirmarea de plata a facturii achitate

 

  



 


 
Ți-a fost de ajutor informația?
322 din 542 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne