×

Accesează
contul existent

Cum pot să îmi modific abonamentul?

Dacă abonamentul tău nu mai corespunde nevoilor tale de consum și vrei să-l optimizezi​:

  • poți să îl modifici direct de pe telefonul tău, din aplicația My Orange, secțiunea Abonamente și opțiuni.  Apoi alege abonamentul pe care ai vrea să îl modifici și vei vedea atât detaliile abonamentelor recomandate cât și o imagine comparativă între abonamentul curent și cel selectat.
  • poți să îl modifici din contul tău My Orange, secțiunea Abonamente și Opțiuni - Abonamente pentru tine. Aici poți alege unul dintre abonamentele recomandate.
  • poți să îl modifici în magazinul online Orange

  • prin apel gratuit la 300 - Serviciul Clienţi sau cu o vizită la oricare dintre magazinele noastre

Este important să știi că:

  • Abonamentul Orange poate fi înlocuit în perioada minimă contractuală doar cu alt abonament cu valoare egală sau mai mare
  • Dacă ai un abonament fără acces la roaming poți oricând să soliciți trecerea la un abonament cu acces la roaming în SEE, prin apel la 300, Serviciul Clienți sau din contul tău My Orange
  • Schimbarea abonamentului se procesează la următoarea dată de facturare, iar resursele noului abonament se alocă integral.

Aici găsești informații despre facturi, plăți și consum.

 

 

 

 

Ți-a fost de ajutor informația?
723 din 1278 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne