×

Accesează
contul existent

Cum activez cartela SIM comandată prin contul meu My Orange?

Pentru a procesa schimbarea cartelei SIM comandate, intră în contul tău My Orange.

Poți parcurge procesul de schimbare doar dacă:

 

După autentificarea în My Orange, alege opțiunea Servicii SIM din meniul lateral

  1. Alege numărul de telefon pentru care vrei să faci schimbarea de SIM (vor fi listate doar numerele de telefon pentru care ai o comandă de SIM online, activă)
  2. Alege apoi modalitatea de identificare a SIM-ului actual:
  • Prin codul de verificare trimis prin SMS – dacă ai solicitat o altă formă de cartelă SIM;
  • Prin introducerea seriei SIM a cartelei defecte pe care dorești să o schimbi
  1. Apasă butonul ”Finalizează schimbarea de SIM”

Poți urmări istoricul acțiunilor tale de comandă și schimbare SIM  în secțiunea Istoric SIM.

Ți-a fost de ajutor informația?
20 din 25 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne