Intră în aplicația My Orange și urmează pașii de mai jos:
1. Intră în aplicația My Orange
Dacă ai și un cont My Orange Fix (pentru serviciile preluate de internet, TV si telefonie), asigură-te că ești logat în contul My Orange
2. Accesează secțiunea Altele din meniul principal și apoi Alege serviciu
3. Apasă iconița cu telefon și semnul + în colțul din dreapta sus
4. Introdu numărul de telefon pe care dorești să îl administrezi din contul tău
5. Apoi apasă butonul Validează și introdu codul de verificare primit prin SMS
6. Pentru adăugarea unui pachet de internet/TV, selectează tabul Internet sau TV
7. După introducerea codului de abonat, va fi necesar să adaugi parola ta Orange
Parola iniţiala Orange (dacă nu ai schimbat-o deja), este formată din cele 6 cifre:
• din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică
• ale CUI-ului, în cazul abonamentelor încheiate pe persoană juridică
Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi oricând doreşti prin una dintre următoarele modalități:
• fie din My Orange , secțiunea setări cont - parola Orange
• prin apel gratuit la *100# - ramura 3 "Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr" şi apoi 6 - "Modifică parola Orange" (valabil doar în cazul persoanelor fizice, abonamente non-hybrid)
• fie prin apel gratuit la 300, Serviciul Clienţi
• sau în magazinele Orange
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne