×

Accesează
contul existent

Cum folosesc My Repair (deranjamente) din aplicația My Orange?

1. Deschide aplicația My Orange și loghează-te cu adresa de email (username-ul) și parola contului tău 

2. Din meniul principal alege opțiunea Altele

3. Apasă pe opțiunea Asistență

4. Apasă pe opțiunea Deranjamente

5. Alege serviciul la care intamplini o problemă

8. Apasă pe butonul Continuă. Sistemul va încerca să depisteze automat problema întâmpinată.

9. Dacă figurează Tehnic funcțional dar problema persistă, mergi mai departe cu pașii următori:

10. Verifică setările așa cum este indicat și apoi apasă butonul Setări efectuate

11. Dacă trebuie să configurezi placa de rețea și ai nevoie de un ghid, apasă pe butonul Tutorial configurare din josul paginii

12. Urmează instrucțiunile din tutorial și apoi apasă butonul OK, am făcut setările.

 

În acest moment, problema ar trebui să fie rezolvată. Exista însă și situații în care este nevoie de intervenția unui specialist tehnic. Pentru astfel de situații, ai opțiunea de a deschide un tichet privind problema întâmpinată și vom trimite un specialist.

1. Alege serviciul pentru care deschizi tichetul

2. Scrie numărul tău de telefon și apasă butonul Continuă

3. Alege ziua și ora la care poți primi un reprezentant și apoi apasă butonul Continuă.

Ți-a fost de ajutor informația?
19 din 30 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne