Dacă ai și servicii mobile, și servicii fixe de la Orange (Orange România Communications), poți folosi numărul de mobil pentru adăugarea serviciilor:
1. Intră în aplicația My Orange
2. Loghează-te cu datele contului tău My Orange Fix
3. Introdu numărul de telefon și apasă butonul Validează
4. Introdu apoi codul de verificare primit prin SMS și apasă butonul Adaugă număr
Dacă ai doar servicii fixe (internet sau TV) de la Orange (Orange România Communications), poți folosi codul de abonat:
1. Intră în aplicația My Orange
2. Loghează-te cu datele contului tău My Orange Fix
3. Selectează tabul Internet sau TV, în funcție de serviciul pe care vrei să îl administrezi din contul tău
4. Introdu codul de abonat și apasă butonul Validează
5. Este necesar să adaugi apoi și parola ta Self care*.
* Parola Self care este formată, inițial, din ultimele 6 cifre ale CNP-ului titularului de contract. Dacă ai schimbat parola inițială și nu ți-o mai amintești, poţi să o resetezi prin apel Serviciul Clienți Orange la numărul 300.
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne