= comanda a fost înregistrată şi aşteaptă să fie verificată de către colegii de la magazin online
= comanda aşteaptă alocarea plăţii efectuate prin Ordin de plata, confirmarea dovezii de plată a fost deja recepţionată
= comanda va fi livrată şi ridicată de la un shop Orange
= plata efectuată cu card bancar sau Ordin de plată s-a alocat în contul Orange sau s-a ales achitarea comenzii cu plata la livrare (în acest caz, comanda urmează să fie pregatita pentru livrare)
= comanda a fost anulată de către tine, de către Orange sau în mod automat, dacă nu s-a efectuat plata pentru comenzile prin ordin de plată
= comanda a fost pregatită pentru livrare şi aşteaptă să fie preluată de curier
= comanda a fost preluată de curier, şi urmează ca acesta să te contacteze în termen de 24 de ore sau 48 de ore lucratoare, în vederea livrarii comenzii
= comanda este la curierul zonal şi se va livra în ziua respectivă
= adresa definită pentru livrare este eronată sau incompletă
= s-a intrat deja în posesia produsului comandat
= comanda a fost refuzată la livrare
= nu ai fost găsit la adresa de livrare de 3 ori, consecutiv
= la solicitarea ta, s-a returnat produsul comandat, în termenul legal
= nu s-au returnat toate produsele comandate, ci doar unele dintre ele
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne