Confirmarea este necesară doar în cazul în care ai efectuat plata cu mai puțin de 5 zile față de data scadenței (menționată pe factură), pentru a evita suspendarea serviciilor.
Confirmarea plății NU este necesară dacă efectuezi plata în magazinele Orange sau online, din contul web / aplicația My Orange ori direct pe orange.ro, deoarece înregistrarea acesteia se va face automat în sistemul nostru.
În cazul în care au trecut mai mult de 5 zile de la data efectuării plății, iar aceasta nu a fost încă alocată (poți verifica în contul online sau în aplicația My Orange), ne poți transmite dovada de plată scanată sau fotografiată pentru a verifica ce s-a întâmplat. Poți face acest lucru completând formularul de contact. Te rugăm să ne transmiți împreună cu copia dovezii de plată şi codul de abonat sau numărul de telefon. Chiar dacă a fost înregistrată confirmarea de plată, Orange (Orange Romania Communications) va considera plata efectuată în momentul în care banii vor fi alocați pe codul de client pentru care plata aceasta a fost efectuată.
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne