Dacă ești client
Orange, află
aici cum poți confirma efectuarea unei plăți.
Dacă ești client Orange (orange Romania Communications) și:
- ai efectuat plata la unul dintre magazinele Orange sau online din aplicația My Orange, confirmarea plății se va face automat.
- ai efectuat plata la un alt încasator/partener, confirmarea se poate face sunând gratuit la numărul 300 - Relații cu Clienții și apăsând tastele următoare: 1 - Pentru limba română; 2 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și alte detalii legate de factură și costuri; 1 - Pentru confirmarea sau amânarea plații și detalii despre ultima factura emisă și plata efectuată.
În cazul în care au trecut mai mult de 5 zile de la data efectuării plății, iar aceasta nu a fost încă alocată, ne poți transmite dovada de plată scanată sau fotografiată pentru a verifica ce s-a întâmplat. Poți face acest lucru completând formularul de
aici. Te rugăm să ne transmiți împreună cu copia dovezii de plată şi codul de abonat sau numărul de telefon.
Chiar dacă a fost înregistrată confirmarea de plată, Orange (Orange Romania Communications) va considera plata efectuată în momentul în care banii vor fi alocați pe codul de client pentru care plata aceasta a fost efectuată.