Dacă ai un Samsung Watch sau Apple Watch, mai întâi este necesar să ștergi eSIM-ul instalat pe ceas, apoi să împerechezi ceasul și să reiei fluxul de activare.
Dacă ai un Samsung Watch:
Pe ceas:
- În meniu, accesează „Setări” / „Conexiuni” / „Rețele mobile” / „Abonamente mobile” / „Eliminare integrală abonamente mobile”
- La întrebarea dacă dorești resetarea tuturor abonamentelor mobile, selectează „Da”. Apoi selectează „Voi contacta Orange pentru a anula abonamentul meu dacă nu mai am nevoie de acesta” și „Resetare”. Având în vedere faptul că dorești să împerechezi același ceas cu telefonul tău, nu este necesar să contactezi Orange pentru anularea abonamentului.
- Pe ecran va apărea mesajul „Resetare planuri mobile”
În aplicația „Galaxy Wearable” de pe telefon:
- Accesează „Abonamente mobile”, „Adăugare, gestionare sau eliminare abonamente mobile” și selectează „Configurare abonament mobil”
- Autentifică-te cu numele de utilizator și parolă
- Pe ecran va apărea un mesaj prin care ești informat că există deja un dispozitiv activ cu opțiunea Number Share
- Selectează dispozitivul, apoi alege „Înlocuiește un dispozitiv existent”
- Selectează „Înlocuiește”
- Schimbarea de eSIM a fost realizată
Dacă ai un Apple Watch:
Pe ceas:
- Accesează „Toate aplicațiile”/ „Configurări” / „General” / „Resetare” / „Ștergeți conținutul și configurările”
- Introdu parola dacă ți se solicită acest lucru
- Dacă dorești să împerechezi același ceas cu telefonul tău, selectează „Ștergeți tot și păstrați planul celular”
În aplicația „Watch App” de pe telefon
- Accesează „Rețele mobile”
- Selectează „Adaugă un plan celular”
- Autentifică-te cu numele de utilizator și parola
- Vei fi informat că există deja un dispozitiv activ cu opțiunea Number Share
- Selectează dispozitivul, apoi selectează opțiunea „Înlocuiește un dispozitiv existent”
- Selectează „Înlocuiește”
- Schimbarea de eSIM a fost realizată