×

Accesează
contul existent

Cum pot să anulez o redirecționare a apelurilor?

Poţi anula redirecţionarea apelurilor tale prin una dintre următoarele modalităţi:

  • fie din contul tău My Orange online, secţiunea Servicii - Redirecţionare apeluri. Dacă ai o redirecționare activă, vei vedea și numărul de telefon către care s-a făcut redirecționarea, iar anularea ei se face prin apăsarea butonuluidin colțul dreapta jos. În ecranul care se va deschide, vei putea să anulezi redirecționarea sau să redirecționezi către un alt număr de telefon (vezi imagine). 
  • fie din meniul de setări al telefonului tău
  • sau prin intermediul unui cod de reţea, formand secvenţa ##002# urmată de tasta de apel.
Ți-a fost de ajutor informația?
122 din 138 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne