În contul tău My Orange, din secţiunea Setări cont - date personale, poţi să modifici adresa de e-mail, numărul de telefon, parola sau CNP.
După ce modifici datele dorite, apasă butonul salvează.
Important:
- În cazul în care datele tale de logare sunt formate dintr-un username (altul decât adresa de e-mail, de ex. "Ion_Ionescu") și parolă, schimbarea adresei de email nu va afecta logarea, ci doar adresa de contact
- În cazul în care datele tale de logare sunt formate din adresa de e-mail și parolă, schimbarea adresei de e-mail va afecta și datele de logare, în sensul că va fi nevoie să te autentifici cu noua adresă de e-mail, iar revenirea la adresa de e-mail inițială nu este posibilă: adresa de e-mail respectivă rămâne asociată contului, dar este în stare inactivă. Ștergea acestei adrese de e-mail se poate face doar prin apel la Serviciul Clienți - 300.
- Schimbarea adresei de e-mail nu va afecta adresa/adresele de e-mail pe care le-ai setat pentru primirea notificării de emitere a facturii.