Dacă ești client Orange Romania Communications, află aici ce trebuie să faci în cazul în care ți-ai pierdut telefonul.
Dacă ești client Orange, poţi suspenda temporar un număr de telefon - abonament sau cartela PrePay - în cazul în care telefonul tău a fost furat sau ai pierdut cartela SIM prin metodele de mai jos:
1. Accesează Chatbot Djingo din caseta de dialog din colțul din dreapta jos al acestei pagini:
2. Autentifică-te în contul tău My Orange pentru a obține informații despre perioada contractuală a abonamentelor tale:
3. Scrie apoi că vrei suspenzi un număr de telefon pe motiv de furt, introdu numărul de telefon, iar ChatBot Alex te va ajuta cu setarea unei parole de siguranță și suspendarea numărului tău. (ex: Vreau sa îmi suspend numărul pe motiv de furt)
⇒ accesează ontul tău My Orange
⇒ selectează secţiunea servicii - restricţionare şi redirecţionare apeluri
⇒ alege opțiunea restricționare apeluri
(vezi imaginea alăturată)
⇒ apelează *100# de pe orice alt număr de telefon Orange, selectează ramura 3 - Pentru blocarea sau reconectarea numărului pe motiv de furt, apoi ramura 2 - Pentru blocarea sau reconectarea unui număr Orange pe motiv de furt.
În această secţiune trebuie să introduci numărul de telefon pentru care vrei să faci suspendarea şi parola Orange definită pentru numărul respectiv (formată din cele 6 cifre care fac parte din seria cărţii de identitate a titularului abonamentului, in cazul abonamentelor incheiate pe persoană fizică).
După suspendarea numărului tău de telefon pe motiv de furt sau pierdere a cartelei SIM:
Pentru abonamente, acestă întrerupere temporară a serviciilor Orange nu implică rezilierea contractului de abonament. Factura ta Orange se va emite în continuare şi va conţine contravaloarea abonamentului şi opţiunilor active şi a eventualelor costuri suplimentare înregistrate până la momentul suspendarii.
⇒ selectează ramura 3 - Administrarea abonamentului tău Orange, apoi ramura 4 - Blocarea sau rconectarea unui număr Orange pe motiv de furt/pierdere
Poți să soliciți suspendarea numărului tău de telefon și prin apel gratuit la numărul scurt 300 de la un alt telefon mobil Orange sau poți apela numărul 0374300300 (tarif normal) de pe orice număr de telefon.
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne