×

Accesează
contul existent

Cum pot să amân plata unei facturi?

Dacă ești client Orange, află aici cum poți obține o amânare a plății facturii.

 

Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications) poți obține o amânare a termenului de plată a facturii tale cu 5 zile lucrătoare (fără a depăși 30 de zile de la data scadentă), astfel:

  • Din contul tău online My Orange Fix, secțiunea Plată factură – Amânare plată
  • Din aplicația My Orange, secțiunea Facturi – Amânare plată

Dacă ai mai multe conturi de facturare pe același utilizator, va trebui să alegi contul de facturare pentru care vrei să amâni plata facturii.

  • Prin apel la Serviciul Clienți 300, ramura 1-1-1.

Important: chiar dacă ai obținut o amânare a plății facturii, se vor calcula penalități în procent de 0,5% din valoarea facturii pentru fiecare zi de întârziere, inclusiv pentru perioada înregistrată ca amânare.

Pentru a beneficia de o amânare la plată este necesară îndeplinirea unor condiții:

  • Abonamentul pentru care soliciți amânarea de plată trebuie să fie activ
  • Nu trebuie să mai existe o altă solicitare de amânare a plății pe același cont
  • Trebuie să ai o vechime de minimum 5 luni în rețea pe codul de abonat pentru care soliciți amânarea plății.
Ți-a fost de ajutor informația?
875 din 897 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne