Cum ne trimiți reclamația ta?
Ne pare rău că există situații care nu sunt așa cum te-ai așteptat. Atunci când apar ne dorim să le aflam pentru a putea face pașii necesari spre rezolvare.
Verbal
- Telefonic la 300 - Serviciul Clienți, gratuit din rețeaua Orange sau la 0374 300 300 (tarif normal). Detalii despre accesul la un operator, în funcție de tipul de client, găsești aici
- În orice Orange shop; aici găsești lista magazinelor Orange, adresele și programul de funcționare ale acestora
În scris
- prin intermediul formularului de contact de pe site-ul nostru, care poate fi accesat aici
- Prin chatbot Djingo
- Prin e-mail la adresa: reclamatii@orange.ro sau dacă ești client persoană juridică - companie mare, la adresa corporate@orange.ro
- Printr-o scrisoare trimisă prin poștă, către Orange România S.A., Bd. Lascăr Catargiu nr. 51-53, Europe House, Sector 1, București
Pentru a facilita comunicarea și a primi un răspuns cât mai curând, te rugăm să ne transmiți împreună cu sesizarea ta, atât datele de identificare personale, precum numele si prenumele sau numele firmei și CUI, după caz, dar și date care să ne permită identificarea serviciilor Orange pe care le utilizezi, precum codul de client sau numărul de telefon al abonamentului Orange sau al serviciului preplătit (prepay).
De asemenea, sunt importante datele de contact – numărul de telefon la care să te contactam, adresa de e-mail sau adresa de corespondență la care să îți trimitem răspunsul.
Cum gestionăm reclamația ta și când primești un răspuns?
- Primul pas este să ne transmiți sesizarea, fie verbal, fie în scris. alegând modalitatea preferată de contact.
- Sesizarea ta va primi un număr de înregistrare și va ajunge în atenția unui departament specializat
- Vei primi un mesaj cu timpul estimativ necesar pentru analiză și pentru transmiterea unui răspuns
- Dacă avem nevoie de informații suplimentare, te vom contacta.
- În cazul în care sesizarea ta este de o complexitate mai mare și necesită un termen de rezolvare extins, te vom anunța printr-un sms care este stadiul sesizării.
- Poți afla stadiul sesizării tale și sunând la 300. Vei putea asculta un mesaj înregistrat care se referă la cazul tău sau vei putea discuta cu un reprezentant Orange.
- Răspunsul nostru la reclamație va ajunge la tine fie verbal printr-un apel telefonic, fie în scris, prin e-mail, sms sau poștă.
Mai multe detalii despre termenele maxime de soluționare poti găsi aici