Dacă ai plasat comanda din contul tău My Orange, poți să completezi formularul de retur din secțiunea comenzile mele.
Iată pașii pe care trebuie să îi urmezi:
Pasul 1: Accesează magazinul online Orange si loghează-te cu același cont My Orange pe care l-ai folosit pentru plasarea comenzii
Pasul 2: Deschide secțiunea în care sunt afișate numerele de telefon din contul tău și apoi, din meniul lateral, alege comenzile mele
Pasul 3: Alege comanda pe care dorești să o returnezi:
Pasul 4: Selectează butonul returnează produse:
Pasul 5: Completează formularul de retur cu adresa de la care dorești sa fie ridicat coletul, datele de contact și modalitatea în care dorești returnarea sumei achitate:
Dacă te-ai răzgândit şi nu mai doreşti să cumperi produsul pe care l-ai comandat deja, iar produsul a plecat deja din depozitul nostru şi se află la curier în curs de livrare, anularea comenzii nu se mai poate procesa. În această situaţie, există posbilitatea de a refuza livrarea comenzii, la curier. Iar dacă ai plătit deja această comandă, te rugăm să ne contactezi prin una dintre metodele de mai sus, pentru a stabili împreună cu tine care este cea mai bună modalitate de returnare a banilor:
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne