×

Accesează
contul existent

Cum procedez pentru restituirea soldului existent pe codul meu de abonat?

În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, cu o valoare mai mică de 5000 ron, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia într-un cont bancar sau prin mandat poștal.

În functie de modalitatea de retur pe care o alegi, avem nevoie sa ne transmiți următoarele informații:

► Pentru retur bancar:

  • numărul de telefon de contact
  • adresa de e-mail
  • codul IBAN 

Pentru retur prin mandat poștal:

  • numărul de telefon de contact
  • adresa
  • seria și numărul CI/BI

Cererea de retur se poate transmite:

  • din aplicația My Orange, secțiunea Contact și feedback - Scrie-ne 
  • prin formularul de Contact

Pentru situația în care suma de returnat depășește valoarea de 5000 Ron, atunci este necesar:

  1. Să descarci și să completezi formularul de aici
  2. Apoi, să trimiți formularul completat prin intermediul secțiunii de Contact și feedback - Scrie-ne din aplicația My Orange sau să îl lași într-un magazin Orange.

Dacă solicitarea de retur vine în urma închiderii unui contract de abonament pe motiv de deces al titularului, este necesar:

  1. Să descarci și să completezi formularul de aici
  2. Apoi, să trimiți formularul completat împreună cu certificatul de moștenitor prin intermediul secțiunea secțiunii de Contact și feedback - Scrie-ne din aplicația My Orange sau să îl lași într-un magazin Orange.

Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen de maximum 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.

 
 
Ți-a fost de ajutor informația?
112 din 125 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne