×

Accesează
contul existent

Cum redirecționez un apel?

Dacă ai un abonament Orange, iată cum poți să folosești serviciul de redirecționare apeluri:

Poţi redirecţiona un apel prin una dintre următoarele modalităţi:

  • fie din meniul telefonului ⇒ Setări -  Setări apeluri (Call Settings) - Redirecţionare apeluri  (Call forwarding). Aceste setări pot să difere în funcție de tipul telefonului folosit.       
  • sau din contul tău  My Orange , secţiunea Servicii  - Redirecţionare apeluri. Apasă butonul de activare, apoi, în ecranul care apare, introdu numărul de telefon către care vrei să redirecționezi apelurile.

De asemenea, este important să ştii că poţi redirecţiona apelurile prin acest serviciu doar către numere active, indiferent de reţeaua națională din care fac parte. Redirecționarea apelurilor către numere de telefon intrnaționale nu este disponibilă. Apelurile redirecționate către numere de telefon Orange consumă din minutele pe care le ai incluse în abonament. Dacă ai un abonament cu minute naționale nelimitate, apelurile redirecționate în afara rețelei Orange nu consumă din minutele incluse în pachet. Acestea sunt taxate cu 0,17 euro/minut (fără TVA), conform tarifului standard pentru apeluri în afara rețelei.

Ți-a fost de ajutor informația?
154 din 236 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne