×

Accesează
contul existent

Cum resetez parola contului meu My Orange

Dacă ești client Orange Romania Communications află aici cum poți reseta parola contului tău My Orange Fix.

 

Dacă ești client Orange și vrei să resetezi parola intră în contul tău My Orange/My Orange Fix, în pagina de autentificare, și alege opţiunea ”Ai uitat parola? Resetează” (vezi imagine 1)

În pasul următor va trebui să introduci adresa de email sau numărul de telefon folosite la crearea contului. În funcție de metoda pe care o alegi, vei primi un email (dacă ai ales să introduci adresa de email)  sau un SMS (dacă ai introdus numărul de telefon asociat contului) cu intrucțiuni pentru resetare parolei.

Noua ta parolă va fi activă de la următoarea conectare in contul online. 

Important!

Dacă ai și servicii de la Orange, dar și servicii de la Orange Romania Communications (servicii preluate de Orange România) și ai două conturi online pentru fiecare, respectiv My Orange și My Orange Fix, cu aceeași parolă și aceeași adresă de email, după introducerea adresei de email va fi nevoie să alegi contul cu care vrei să continui pentru resetarea parolei (vezi imagine 2).

 

 

Ți-a fost de ajutor informația?
143 din 207 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne