×

Accesează
contul existent

Cum reziliez un abonament Orange?

Pentru a închide un abonament Orange este necesar să ne trimiți o cerere, cu 30 de zile înainte de data la care se dorește închiderea efectivă.

Cum pot solicita închiderea abonamentului?

  • Cu ChatBot Djingo - menționează că dorești inchiderea abonamentului (de ex.: Închidere abonament 0744xxxxxx)
  • Prin apel gratuit la 300 - Serviciul Clienți

  • Intră în secțiunea Contact, completează datele tale în formular şi menţionează, in secțiunea "mesaj", că doreşti închiderea abonamentului.

Când mi se închide abonamentul?

Abonamentul tău se va închide după expirarea celor 30 de zile, la prima dată de facturare.

De exemplu: dacă abonamentul tău are următoarea dată de facturare 23 februarie 2018, cererea trebuie să fie trimisă până pe data de 23 ianuarie 2018, cel mai târziu.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ți-a fost de ajutor informația?
2032 din 2416 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne