Actualizarea informaţiilor prezentate prin serviciul Cronos se face de cel puţin trei ori pe zi, iar mesajul oferit conţine informaţiile colectate până la ora afişată în textul mesajului.
Este important de ştiut că serviciul Cronos este indisponibil sau poate conține informații neactualizate în câteva situații:
Exemplu: ai primit bonus de zi de naştere, ai schimbat tipul de abonament, ai modificat data de facturare etc.
În aceste cazuri, la apelarea serviciului Cronos, vei primi un mesaj standard:
“Datorită modificărilor solicitate, serviciul Cronos vă va putea furniza informaţii actualizate despre disponibilul dvs la 48h de la modificare.”
Informațiile oferite de serviciul Cronos au un caracter strict orientativ și nu sunt opozabile Orange. Pentru traficul de internet, vei primi informația actualizată dacă în prealabil ai închis sesiunea de date sau dacă a trecut cel puțin o oră de la ultima accesare a sesiunii de date.
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne