×

Accesează
contul existent

Cum se face actualizarea serviciului Cronos?

Actualizarea informaţiilor prezentate prin serviciul Cronos se face de cel puţin trei ori pe zi, iar mesajul oferit conţine informaţiile colectate până la ora afişată în textul mesajului.

Este important de ştiut că serviciul Cronos este indisponibil sau poate conține informații neactualizate în câteva situații:

  • în primele două zile ale unei noi luni de facturare, serviciul Cronos poate conţine informaţii neactualizate din cauza modificărilor care se fac în sistem ( alocarea resurselor şi emiterea facturii)
                Exemplu: dacă primeşti resursele în data de 6 şi factura ta se emite în data de 7 a lunii, în aceste două zile informațiile pot fi neactualizate.
  • în primele 48 ore de la activarea abonamentului
  • după diverse modificări efectuate în contul tău

                Exemplu: ai primit bonus de zi de naştere, ai schimbat tipul de abonament, ai modificat data de facturare etc.

În aceste cazuri, la apelarea serviciului Cronos, vei primi un mesaj standard:

“Datorită modificărilor solicitate, serviciul Cronos vă va putea furniza informaţii actualizate despre disponibilul dvs la 48h de la modificare.”

Informațiile oferite de serviciul Cronos au un caracter strict orientativ și nu sunt opozabile Orange. Pentru traficul de internet, vei primi informația actualizată dacă în prealabil ai închis sesiunea de date sau dacă a trecut cel puțin o oră de la ultima accesare a sesiunii de date.

Ți-a fost de ajutor informația?
184 din 243 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne