În roaming, SIM-ul tău se înregistrează cu statut de vizitator într-o reţea cu care Orange are acord de Roaming. Practic, în momentul în care pe ecranul telefonului îţi apare numele altei reţele decât Orange, înseamnă că operatorul "gazdă” va fi responsabil de tarifare.
Facturarea consumului efectuat în roaming se face de către Orange pe baza datelor primite de la rețeaua / rețelele partenere în care te-ai înregistrat. Informațiile despre consum, resurse disponibile și cost suplimentar se pot actualiza cu întârziere, din cauza duratei transferului internaţional de informaţii, dintre Orange și operatorii parteneri.
Este posibil ca prima factură emisă pentru perioada în care ai folosit telefonul în altă țară să conţină o listă incompletă a costurilor / convorbirilor efectuate în roaming - acestea putând fi facturate chiar şi în a treia factură emisă (cel mai târziu) de la întoarcerea în ţară.
Poți verifica oricând factura detaliată (desfășuratorul) în contul tău My Orange sau în aplicația My Orange.
Află aici care sunt tarifele care se aplică în roaming în funcție de zona în care te afli și care este modalitatea de taxare pentru fiecare zonă în parte.
În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.
Întreabă comunitatea Contactează-ne