Dacă ești client Orange, află aici tot ce trebuie să știi despre reconectarea serviciilor suspendate pentru neplaă.
Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications) și:
- ai efectuat plata la unul dintre magazinele Orange sau online prin My Orange Fix, reconectarea se va face automat după efectuarea plății integrale a sumelor restante.
- ai efectuat plata la un alt încasator/partener, reconectarea se va face după ce plata aferentă facturii va fi alocată pe codul de client Orange (Orange Romania Comunications) pentru care aceasta a fost efectuată.
Tariful de reconectare a serviciilor după suspendarea pentru neplată este de 1,11 Euro cu TVA.
Îți recomandăm să efectuezi o confirmare de plată:
- din contul tău My Orange Fix, secțiunea Sumar profil - Confirmă plată
- din aplicația My Orange, secțiunea Facturi - Confirmă plata
- prin apel la numărul 300 - apel gratuit din rețeaua Orange sau la 0374300300 - apel cu tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale și din roaming