×

Accesează
contul existent

Cum se pot reconecta serviciile în cazul în care au fost suspendate?

Dacă ești client Orange, află aici tot ce trebuie să știi despre reconectarea serviciilor suspendate pentru neplaă.

 

Dacă ești client Orange (Orange Romania Communications) și:

  • ai efectuat plata la unul dintre magazinele Orange sau online prin My Orange Fix, reconectarea se va face automat după efectuarea plății integrale a sumelor restante.
  • ai efectuat plata la un alt încasator/partener, reconectarea se va face după ce plata aferentă facturii va fi alocată pe codul de client Orange (Orange Romania Comunications) pentru care aceasta a fost efectuată.

Tariful de reconectare a serviciilor după suspendarea pentru neplată este de 1,11 Euro cu TVA.

Îți recomandăm să efectuezi o confirmare de plată:

  • din contul tău My Orange Fix, secțiunea Sumar profil - Confirmă plată
  • din aplicația My Orange, secțiunea Facturi - Confirmă plata
  • prin apel la numărul 300 - apel gratuit din rețeaua Orange sau la 0374300300 - apel cu tarif normal pentru apelurile din alte rețele naționale și din roaming
Ți-a fost de ajutor informația?
34 din 48 de persoane au considerat că acest articol a fost util

Caută răspunsul la întrebarea ta și discută cu membrii comunității


În Comunitatea Orange găsești răspunsuri oferite de clienți, participi la discuții și faci schimb de idei și experiențe.

Întreabă comunitatea Contactează-ne